Birželio 2d. paskutinės mokslo metų išvykos metu aštuntos ir devintos klasės moksleiviai su auklėtojomis keliavo į Kauną. Ten aplankėme Lietuvos aviacijos ir anatomijos muziejus. Pirmajame muziejuje stebėjome išlikusių lėktuvų ekspoziciją ,su gidu kalbėjomės apie sraigtasparnių bei malūnsparnių skirtumus, matėme kilimo takais kylančius bei besileidžiančius lėktuvus, žaidėme simuliacinį žaidimą, valdydami lėktuvą. Anatomijos muziejuje matėme trijų rūšių ekspoziciją – kaulus, šlapius bei korozinius eksponatus. Galėjome palyginti žmonių ir šimpanzės skeletų skirtumus, matėme, kaip atrodo žmogaus plaučiai, kepenys, žarnos, inkstai, smegenys. Ištyrinėjome rankų ištisinius pjūvius, pastebėdami visus ranką sudarančius audinius. Galėjome į rankas paimti žmonių rankų, kojų kaulus ir kaukolę, palyginti jų svorį.

Tarp abiejų muziejų lankymo turėjome laiko pasidaryti draugišką pietų pertraukėlę gražiame gamtos prieglobstyje – Nemuno saloje. Dalinomės įspūdžiais, šypsenomis bei sumuštiniais su „Nutella“.

Esame patenkinti pamatę daug įdomių eksponatų muziejuose, pabendravę tarpusavyje, džiaugiamės tinkamu oru pasivaikščiojimui ir aplankę kitą miestą.